onsdag 25 februari 2009

06.

jag och linnea lekte veganer och fortsatte med mumin fanclub.
en sak tycker jag är kul, jag vet att jag minst har tio läsare om dagen, hade iaf. Och ingen kommenterar. Det är synd för det känns som jag typ pratar med mig själv på något sätt.


sms konversation som kanske vittnar om att jag borde lugna ner mig med mumin, citera är tveksamt okej. Konversationen är inte korrekt utan ungefär som den var:

frida: "mumin skulle vara trogen. Ofta han skulle vänstra liksom "
elias: "jag kan se framför mig mumin som knullar lilla my, i grottan och bakom huset. hon stönar på finlandssvenska. "
frida: "eeeh är du dum eller? Och jag citerar lilla my ifrån avsnittet där mumin pappans rika faster kommer på besök "om jag kunde hitta en tillräckligt lite pojke, så skulle jag också vara oanständig". Mumin är alltså för stor för lilla my."

1 kommentar:

  1. jag läser din blogg, den har intressanta texter och snygga bilder. åtminståne så läste jag din förra blogg, speciellt alla inlägg med citat och konversation, hehe.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
foto, lyrik och lite te i blå koppar.

tailsweep