söndag 22 februari 2009

04.

idag har kent, lauren, oskar och jag varit i lägenheten och tittat på en mumin film som vi köpte. även juno finns nu äntligen i min ägo den såg jag och lauren senare när pojkarna åkt hem.
något jag tycker om är riktigt bra romantiska filmer. Vilket i mina ögon inte är titanic, stolthet och fördom osv. Inget fel med dom men de har inte den där charmen som vissa andra har. Det finaste som finns är awkwardlove, som Shark vs Eagle och Juno. Om du vet en film som liknar dessa kan du gärna få berätta det för mig. Även mumin får höra lite till denna kategori med söt kärlek, även om den inte är lika obekväm och små konstig. Vi ska samla på fina kärleksfilmer, flott. Jag tror bestämt jag är lite kär i mumin.






bilder
sharkvseagle, min bild
mumin, prt sc från filmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
foto, lyrik och lite te i blå koppar.

tailsweep